Alapítvány

Alapadatok:

SZEGEDI UNIVERSITASÉRT 2007 ALAPÍTVÁNY

Cím: 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Elnök: Prof. dr. Görög Márta
Telefon: +36 62 546 775

E-mail: almamater@szte.hu

Adószám: 18478664–1–06

Számlaszám: 11600006–00000000–25900976

Alapítás éve: 2007

 

Szegedi Tudományegyetem Alma Mater és a Szegedi Universitasért 2007 Alapítvány célja a

Szegedi Universitas közösségének erősítése, az egyetemhez kapcsolódó, ám a hallgatói jogviszonyon túlnyúló olyan közösség létrehozása, amely a gólyáktól az oktatókon és dolgozókon keresztül a végzett hallgatókig mindenki számára nyitott és hasznos.

Jelenleg célunk a jövő értékeinek támogatása a Szegedi Tudományegyetemen, a nemzetközi jó megoldások adaptálásával az alábbiak megvalósítása: 

  • A Szegedi Tudományegyetem oktatóinak támogatása kutatói, tudományos és oktatói tevékenységeinek figyelembe vételével kari ajánlások alapján;
  • A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak támogatása: évfolyam ösztöndíjakon ("JATE ÁJTK 1993-98 évfolyam ösztöndíja" )és külső partnerek által finanszírozott egyszeri ösztöndíjakon (pneumobil pályázatok) keresztül
  • A Szegedi Tudományegyetem kulturális és sport közösségeinek támogatása;
  • A Szegedi Tudományegyetemen folyóépítési és felújítási beruházások támogatása kari ajánlások alapján;
  • Az SZTE Alma Mater tevékenységeinek és szolgáltatásainak fejlesztése.

Egyéni támogatói elképzelések esetén állunk rendelkezésére az almamater@szte.hu címen!

 

Támogatási szándékát a Szegedi Tudományegyetem közössége nevében tisztelettel köszönjük!

#alapitvany 

A bejegyzés trackback címe:

https://sztealmamater.blog.hu/api/trackback/id/tr3416636300

Leírás

Az SZTE Alma Mater, a Szegedi Tudományegyetem alumni szervezete legfőbb célkitűzésének tekinti, egy olyan közösséget építsen, amelyben az egyetem öregdiákjai a diplomaszerzést követően is kapcsolatban maradhatnak az intézménnyel és egymással. Az Alma Mater-tagok részesei lehetnek az egyetemi életnek, értesülhetnek az itt zajló fejlesztésekről, rendezvényekről, és egyedülálló kedvezményrendszert vehetnek igénybe. A szervezet alapvető célcsoportját képezik az egyetemi oktatók és dolgozók mellett azok a volt hallgatók, akik a Szegedi Tudományegyetemen tanultak, és itt szerezték meg diplomájukat.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása